A feladatok leírása
- Beszállítói adatbázis karbantartás az integrált vállalatirányítási rendszerben;
- Beszállítói dokumentumok feldolgozása;
- Árubeérkezés adminisztrációja;
- Törzsadatok rögzítése és adatok továbbítása a kollégák részére;
- Szoros együttműködés a beszállítókkal, a társosztályokkal és az anyacég központi beszerzési csapatával.
A pozíció betöltéséhez szükséges végzettségek, tapasztalatok és ismeretek
- Várjuk PÁLYAKEZDŐK és TAPASZTALATTAL rendelkezők jelentkezését is;
- Magabiztos NÉMET nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
- Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat;
- Felhasználói szintű számítógépes és ERP ismeret;
- Precízitás, jó kommunikációs – és problémamegoldó készség;
- Proaktív hozzáállás.
Amit partnerünk kínál
- Stabil vállalati háttér;
- Támogató kollégák és vezetőség;
- Nemzetközi csapat;
- Fejlődési lehetőség;
- Modern munkakörnyezet;
- Life-work balance - nincs túlóra;
- Rugalmas munkaidő;
- Betanulás után, heti 2 nap home office;
- Ingyenes parkolási lehetőség.
Munkavégzés helye
Győr
Jelentkezés módja
Az állásra jelentkezni a doros.anna@hire-one.hu e-mail címen keresztül lehet!
Tárgy mezőben: Beszerzési ügyintéző (Győr)
Önéletrajzát várom a fenti mail címre.
Amennyiben szeretne az aktuális állásainkról értesítést kapni, akkor kérjük, ide kattintva regisztráljon be hozzánk!
Hire-One Személyzeti Tanácsadó Kft. Nyilvántartási szám: 3376-1/2008.
További információ esetén kérjük az alábbi telefonszámokon szíveskedjenek érdeklődni: +36302945850 Doros Anna
Telefonszám(ok)
+36302945850